Sunteti prosti


(originally posted around September)

Pe bune ca da. Va zic eu, garantat 100%. De fapt nu eu, ci noua grila de toamna, mai tembela ca niciodata. Ma rog, eu stiam ca prostia domina si ea se vrea mangaiata in orgoliu, dar ce vad intrece orice imaginatie.

Suntem un popor de absolventi de facultate. La noi nimeni nu e inginer, nimeni nu e muncitor, nu, dom’le, suntem toti plini de diplome si merite. Cum dracu’ au terminat unii facultatile alea, asta nu stiu eu. Pai mai fata absolventa de drept, sa te duci tu la Antena 1 in emisiune si sa zici ca Spania e capitala Mexicului???

Au! Au! Au!

Ba, dar se uita copii la televizor. Aia de clasa a patra, fani Dragon Rangers, si care nu inteleg de ce bocesc fetitele cand le tragi de funii, asta codite impletite. Si vad o tanti blonda, vopsita pana si sub mini-u ei roz bombon (ca pe fata deja nu mai are loc de atatea Maybelline-e si Dior-e), cum le zice ea ca Spania e capitala Mexicului, cand a lor tanti invatoare le zice altceva. Pai se uita la Alinuta din stanga si deja nu mai conteaza ca ea ii face toate temele la mate inainte de ora, ca ea n-are buze conturate si fustita mini. N-are, intelegi?

Si stau si rationez cu materia cenusie din dotare si ceva imi pare teribil de gresit. Nu sunt eu prea patriota, dar tot imi irita sufletul sa vad ca suntem pusi in aceeasi oala si luati de prosti. E urat sa realizezi ca cineva plateste scump pentru asta si castiga inzecit. De ce? Pentru ca nu vorbim numai de Gigel de clasa a patra care se uita pe furis noaptea tarziu la emisiunile cu „16+” ca sa aiba ce povesti prietenilor a doua zi, ci de intreaga natiune detinatoare de diplome care casca ochii mai ceva ca la aureola boreala, ridicand audientele Oanei Zavoranu la cote naucitoare. De unde rezulta ca suntem intr-adevar prosti, pentru ca cei pe care-i consideram prosti fac bani de pe urma noastra. N-a zis nimeni ca viata e dreapta.

Si uitandu-ma la Dan Negru agitandu-se de zici ca e pe cale sa aiba un atac de cord in direct si in reluare, am o senzatie acuta de „deja-vu” si imi vin in minte povestirile parintilor din perioada comunista. Cand graul nu era nici cultivat, dar la radio se recoltase deja. Cand la televizor tara inflorea dar n-aveai ce pune pe masa celor patru copii, cat spunea decretul ca trebuie sa ai. Dar pe atunci toata lumea stia ca mass-media mint. Astazi toti vor sa creada.

N-am sa fiu ipocrita si n-am sa declar batandu-ma cu pumnul in piept(cum fac destui) ca eu de fapt ma uit numai la TVR Cultural si Discovery, dar mi-a ajuns de atata garbage TV. Si cu musca pe caciula( caci mass-media ma vor si eu pe ele, dupa cum o sa-mi scrie pe diploma) zic „Condoleante” grilei de toamna si astept si eu, ca orice tanar plin de speranta salvarea poporului diplomat. Adica cu diploma.

  1. Ianuarie 4, 2010 la 3:49 pm

    You’ve got such a style.I’m amazed.In the best way possible:D

  2. Ianuarie 4, 2010 la 7:09 pm

    Intr-adevar suntem facuti prosti pe fata. OTV-ul e dovada vie de cand au inceput pana in prezent.

  3. yanNa
    Ianuarie 4, 2010 la 7:41 pm

    subscriu simina, trebuie sa mentionez. can`t wait to see you!!

  4. claudiu
    Ianuarie 10, 2010 la 5:20 pm

    otv ul va deveni postul national de televiziune(un fel de ‘vocea poporului’:))
    basescu,am inteles ca va aparea o data pe luna la otv pt a ‘lamuri’ poporul.
    mi se pare tare hidos…dc nu apare la tvr cultural?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

