Prima pagină > All about J > Viata adevarata te musca de fund

Viata adevarata te musca de fund


Pentru ca eu sunt eu si nimeni altcineva nu poate fi eu, si nu se gaseste in lumea asta persoana mai eu decat eu(duuuh!!!) vacanta s-a terminat mai subit decat cozonacul la praznic si viata adevarata m-a lovit ca un TGV in momentul sau de maxima afirmare. Urmarea dureroasa e ca e ora1 noaptea, n-am cafea, am de scris doua tablete pe acelasi subiect, trebuie sa fac/invat un proiect pana maine dimineata.

De unde rezulta ca urmeaza o saptamana disperant de aglomerata si ca am fost a naibii de inconstienta in vacanta.

Viata adevarata te musca de fund.

Categorii:All about J Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

