Ah,nu! Nu aici!


*cratite trantite, detergentul de vase scapat intentionat pe jos, lingurite lovindu-se cu zgomot de chiuvete*

Locuiesc la camin. Da, locul ala in care nu ai intimitate, in care stai la rand la dus si in care nici o conversatie la telefon nu e privata( don’t fool yourselves by thinking otherwise).

Spre marele meu noroc, colegele mele de camera sunt mai mult decat ok. Spre marele meu ghinion, de fiecare data cand merg la bucatarie sa spal vasele(nu, nu gatesc) dau de cate un… cuplu. Ah, nu ma intelegeti gresit, admir dragostea si pasiunea si toate alea( been there, done that), BUT NOT ON PUBLIC DISPLAY! Pe intelesul tuturor, iubiti-va mult, dar la voi in dormitor.

Sa ma explic. Joi e ziua de curatenie la noi in camera. Eu am nimerit la bucatarie cu o mission impossible de a spala vasele. Toate bune si frumoase pana in momentul in care ii remarc.

Mai intai s-a auzit vocea lui perfect enervanta, izbind cu decibeli in stanga si in dreapta, explodand de testosteron. Si in timp ce frecam tigaia cu Axion am inteles  istoria unui intreg cartier, invatand de care parte a baricadei sunt baietii buni si cat de prosti sunt toti ceilalti. Fascinant, nu-i asa? Cum putea el, bravul, sa separe binele de rau. Dupa i-am zarit fata de „bad boy” romanesc si am intors capul inapoi.

Femeia masculului in cauza gatea. Cartofi prajiti in timp ce el ii condimenta cu barfe si istorii de vitejie. Pana acum portretul vechii familii romanesti „pe viu”:  el da din gura, ea face toata treaba. Eu spal vase si asist.

Insa masculul in cauza avea o dorinta foarte mare de afirmare. Si cum el vorbea si femeia (mai finuta decat el) il aproba, sau comenta pasiv pe ici pe colo, a simtit el nevoia sa-i arda una la fund! What the ….??? Am inlemnit cu tigaia in mana. Dupa doua minute alta palma la fund. ??!??!!?? Si nu s-a mai oprit.

Oh-uh, alerta de mascul in calduri. Am inceput sa scap diverse lucruri pe jos, sa trantesc lingurite in chiuveta. Nici ca deranja pe cineva. Am inceput sa ma uit urat. Stateau cu spatele invartind in cartofi. Am iesit afara. Au inchis usa dupa mine! Eu nu mai intru in bucataria aia. Obisnuiam sa stau acolola o mica barfa cu Simina in pauzele dintre cursuri, sau sa beau o ciocolata calda cu niste prieteni. Oh, those times are so over now…

Chestia e ca asa ceva nu se face. Inteleg ca la camin inveti sa ai mai toate lucrurile la comun, si ca iubesti pe apucate, dar Nu, ABOSLUT NU, iti afisa viata privata in fata oricarui privitor. I’m the „don’t judge, don’t discriminate’ type, dar, drag cuplu, data viitoare poate n-o sa mai aveti acelasi noroc.

Ca sa nu mai zic de cuplurile care fac dus impreuna( si vorbesc tare ca sa stie tot palierul ca ei se imbaiaza la comun).

Sau alta hiba.

E adevarat ca sunt multe fete in camin si se cam strang in grupuri pe hol cand urca baietii la etaj, dar asta nu inseamna ca daca esti baiat si ne vezi mergand la dus in propop tre’ sa urli din partea cealalta a holului”Oh, gajici!”

Thank you! Now that you’ve established my kind, would you mind moving your ass out?

  1. Ianuarie 15, 2010 la 5:41 pm

    Ca sa fiu rautacios.. nu-i asa ca ti-a starnit nitel simturile faza respectiva?🙂

  2. Ianuarie 15, 2010 la 6:00 pm

    Nu-i asa. Nu cu personajele in cauza, nu cu situatia data.😉

  3. Ianuarie 16, 2010 la 7:21 pm

    Bai,foarte corect!…Merci ca m-ai bagat si pe mine in post;))
    Si apropo,Simi are oricum o minte bolnava…deci nu trebuie sa fii surprinsa…nu-i asa,Bogdan?:))

  4. Razvan
    Ianuarie 25, 2010 la 2:23 pm

    De acord,dar atunci cand n-ai unde…atunci unde ?

  5. Ianuarie 26, 2010 la 9:29 pm

    Nu in vazul celorlalti oricum!🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

