Prima pagină > Adevarul despre minciuni (opinii) > Ileana Cosanzeana vs. Fat-Frumos

Ileana Cosanzeana vs. Fat-Frumos


VS. 

[AS: Am pus in sfarsit mana pe „Dragostea in vremea holerei” de Gabriel Garcia Marquez. Am cautat-o jumatate de an, deci ma intorc cu un comentariu. :D]

Now, hypocrisy is sure one of the human kind conditions…

Eu sunt un om care tace si asculta foarte bine, inainte sa spuna sus si tare ce are de zis. Asta pentru ca nu ma arunc ca mireasa la pat, ci stau si analizez o situatie inainte sa deschid gura. Ma rog, de cele mai multe ori.

Ori trebuie sa remarc un caz de ipocrizie absoluta, in ceea ce-i priveste pe indivizii purtatori de cromozom Y. Caz clasic, de altfel. Sa vezi dumneata, stimabile, cum se intampla ca noi femeile visam la Fat-Frumos si asteptam de la el dragoste absoluta si flori in fiecare zi, si  scenariu de Romeo si Julieta. Wrong, baby, wrong! Either you got an underage woman, either you played the prince charming to get her in bed, and now she’s found the truth.

Dar tu, dragule, tu la ce visezi?

Cum stau lucrurile de fapt? Spune-mi de ce cumperi Playboy si intorci capul dupa orice zgomot de tocuri, dar seara te intorci frumos la „mami tau scump” care gateste paste cu sos? Pentru ce Dumnezeu cand vorbesti cu prietenii si te vezi insurat (peste ani lumina desigur) intotdeauna o descrii ca” frumoasa data naibii, sexy de intorc toti capul dupa ea, cu un IQ iesit din tipare” si, desigur ,”buna, la pat?”

Oh, sugar, you got it all wrong…

Pentru ca nu exista, ma intelegi? Da,da, imi pare rau ca ti-am ruinat visurile din pubertate cum ca Adriana Lima o sa te ia de barbat. Pe femeia aia ai s-o vezi toata viata numai la televizor.

Eu una, stiu ca m-am saturat sa mi se spuna ca rasa feminina e blestemata sa fie cu adevarat fericit doar in paginile romanelor de dragoste, pentru ca asteapta imposibilul de la barbati. Dar nu se intampla chiar asa, drag cromozom X,ai demonstrat in repetate randuri ca Fat-Frumos e produsul imaginatiei unei minti bolnave.

Deschideti ochii si uitati-va atent la mamele si surorile voastre (surorile trecute de saispe’ ani ma refer). Sunt tatii vostri  Feti-Frumosi? Nu?!? Si atunci de ce inca mai stau mamele voastre langa ei? Sunt surorile vostre casatorite cu simbolul afectiunii si a gentiletei? Nu,iubesc si gata.

Stau si cuget ca poate am inteles eu gresit si voi chiar credeti in idealuri. Ca Martin Luther King care repeta contemporanilor sai „I have a dream.”, voi inca sperati la fericirea eterna alaturi de o frumusete absoluta, care sa stie sa gateasca fara sa-si strice manichiura.

Da, stiu, negarea absoluta, astia nu sunteti voi, ca voi iubiti la o fata intai personalitatea si mai apoi ii descoperiti frumusetea, ca e intorsul capului dupa o fusta e doar instinct masculin, arza-l focu’ de cromozom Y.

Ce vreau eu sa spun? Viata adevarata darama orice mituri, deci daca vreti intr-adevar sa traiti, scoateti nasul din revistele pentru barbati, respectiv romanele siropoase si traiti-o asa cum trebuie.

  1. Razvan
    Ianuarie 25, 2010 la 2:34 pm

    Iar voi, nu vă mai uitați pe „Acasă” !

  2. Razvan
    Ianuarie 25, 2010 la 2:37 pm

    P.S. : Mă uitasem din greșeală mai atent la pozele de sus. Păi Făt-Frumos ăla de ce căcat are tatuaj ?

  3. Ianuarie 26, 2010 la 9:21 pm

    Ca sa fie mai cool! Ca sa vrajeasca Ilenele!😉

  1. Februarie 14, 2010 la 4:02 pm

Lasă un răspuns

