Musca din nameti


Am surprins-o cand ieseam de la facultate, cu dintii clantinind si mintea la „mass-media astazi”. Tremuram din toti rarunchii si visam la mancarea de la cantina si camera calda de camin. Fugeam. M-am intalnit cu ea la colt si imaginea ei mi-a zdruncit campul vizual intr-un mod ireversibil.

Prima data m-a lovit contrastul frapant dintre zapada inghetata, scartaind sub cizmele noastre de munte, si ochelarii ei de soare mari, opaci, de forma dreptunghiulara ce o faceau sa semene ireal de tare cu o musca. Apoi a fost pulovarul alb, feciorelnic, sub forma de rochita tremurand pe formele ei de anorexica fotomodel. Cand m-am apropiat mai tare a trebuit sa remarc gecuta ultra-slim de blug(descheiata, of-course), jeansii decolorati si tocurile de 10 cm. Toate pe un scor de -20 C.

FEMEIE, ESTI NEBUNA?

De cat snobism sa fii in stare, sa umbli atat de dezmatata prin ger incat sa-ti inghete ovarele? Carui trend debil te-ai afiliat de iti sugereaza sa te sinucizi prin moda?

Get a life.

  1. Ianuarie 28, 2010 la 8:17 am

    Daca scapa de ovare face un bine omenirii.😉 In alta ordine de idei poate tipa avea masina si de asta nu era imbracata asa gros. Nici eu nu imi iau geaca cand mai merg cu masina din comoditate.. chiar daca sunt -20 afara. Totusi nu o fortez cu tricouri. :d

    Aa, nu il stii pe postasul meu. Fie vara fie iarna omul e imbracat in blugi si camasa cu, atentie, maneca scurta. Iarna mai trage pe el o vesta, asa, ca sa nu se holbeze chiar toata lumea la el. Acuma vreo 3 ani am vazut de revelion unul care dansa pe strada in maneca scurta si cand m-am uitat mai atent era amicul, postasul. Da..

  2. Ianuarie 28, 2010 la 6:04 pm

    Inca nu i-ati vazut pe smecherii in pantaloni scurti de la sport:))…Nice view,but it gives you the creeps:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

