Prima pagină > Why so serious? Pamflete Serioase. > Did I hear you say „Blog”?

Did I hear you say „Blog”?


Pentru toti cei care se simt pierduti in spatiile WordPress si Blogspot…

Pentru toti cei care au o obsesie pentru propriul blog, dar neaga cu desavarsire…

Pentru mine, cand va veni vremea sa ma trezesc.

De pe http://www.tu.ro

  1. Februarie 16, 2010 la 11:28 pm

    Hahaha:))
    Eu personal mai uit cateodata de blog:))…Dar prietenii imi amintesc tot timpul…Situation: ME-„Iar am vanataie in genunchi!”THEM-„Scrie despre asta,o sa te simti mai bine!”…dupa care =)))

  2. Februarie 17, 2010 la 11:04 am

    Eu cand nu am chef bibilesc aspectul. De exemplu acum mi-am rotunjit „emblema”. Maine probabil pun tema pe roz :)) and so on.
    Dupa 2 ani si ceva de scris diverse te cam plictisesti, cel putin mie nu-mi place sa ma mai leg de chestii de care am scris.

  3. Februarie 18, 2010 la 5:12 pm

    @Simina: pai tu chiar ar trebui sa scrii mai des.😛
    @Simi: Pe tine de ce te cheama Simi, daca te cheama Bogdan? :))
    Eu cred insa ca teme de scris se gasesc.:)

    • Februarie 18, 2010 la 6:18 pm

      Iete. Aceiasi intrebare ti-as putea-o adresa si tie.😀 Cand dau in fiecare dimineata scroll prin feed vad aceleasi chestii. Totusi, unele sunt mai bune decat altele pentru simplul motiv ca sunt scrise bine. In mare, noi, oamenii, vorbim despre aceleasi chestii toata viata: iubire, bani, mancare, politica, vreme, IT stuff etc.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

