Prima pagină > Tot ce ai nevoie sa stii > Ce mai gasesti pe ejobs si bestjobs

Ce mai gasesti pe ejobs si bestjobs


Cum mentionam intr-un post anterior, imi caut job. Daca se poate part-time, daca se poate de weekend. Asa, de student.

Si pentru ca traim in secolul in care nu existi, daca nu existi si pe internet, primele locuri unde mi-am inceput cautarile au fost platformele ejobs si bestjobs.

Introducere in motorul de cautare? Student, Iasi.

Rezultatele?

Cele mai multe locuri de munca se gasesc in vanzari. De la reprezentant al unor firme de cosmetice (Avon,Metropolitan sau LifeCare) la reprezentant de vanzari zonal, toata lumea are nevoie de tine sa vinzi ceva. Cerinte? Sa fii deschis, sociabil, sa zambesti frumos si sa fii convingator. Atentie insa: „nu se platesc decat rezultatele”!

Apoi mai este varianta „call-center”. Job foarte intalnit printre studenti, nu cere multa bataie de cap. In functie de angajator,  trebuie sa stii musai italiana sau engleza, si sa intrunesti cam aceleasi conditii ca la job-ul de mai sus.

Te crezi curajos si politicos? Poti sa incerci sa fii consultant ING. Se cer insa ceva cunostinte in vanzari, o baza in Word si Excel, si o anumita experienta anterioara.

Tot experienta se cere si daca vrei sa lucrezi ca secretara/a sistent manager.

Evident, mai sunt si posturile de „animatoare/dansatoare”. Cerinte”cunostinte de dans, minim 1.7o m, aspect placut”.

Ai ceva cunostinte informatice? De genul:” PHP, MySql, Word Press, instalare, customizare, creare de pluginuri, HTML / XHTML, CSS, Javascript si Ajax, cunostinte minime de Adobe Photoshop”.  Sa spunem ca salariul este destul de motivant.

Si sa nu uitam de varianta lucrului la video-chat, unde se cauta”hostess”. Reclama e mai mult decat atractiva si posibilitatile par nelimitate. Bineinteles ca totul e”perfect legal” si se castiga foarte bine.  Si nu, nu e in nici un caz prostitutie online. Fetele alea sunt chiar maritate si perfect fericite cu ceea ce fac. Eu te sfatuiesc sa deschizi bine ochii inainte sa incerci.

De toate pentru toti, slujbe se gasesc. Rezultatele de mai sus sunt produsul unei cautari sporadice, deci nu ma indoiesc ca prin creare unui simplu cont si depunerea unui CV bine facut, posibilitatile cresc

Atentie insa: la unele job-uri sunt si 414 aplicanti pentru un singur post! Daca iti doresti ceva mai serios, trebuie sa stii sa „te vinzi”, sa te duci la interviu cu ceva cunostinte despre firma la care vrei sa te angajezi si sa folosesti corect limba romana. Mai ajuta sa treci peste timiditate si sa-ti stii valoarea.

Pe mine nu m-au convins inca ofertele de mai sus, dar sunt sigura ca am sa mai caut. Intre timp, o lectie de viata, trecuta in cerintele „candidatului ideal”:

„Acest job se adreseaza celor care:  stiu ca singurul loc unde „succesul „poate fi gasit usor , este DEX-ul.”

  1. Februarie 18, 2010 la 5:01 pm

    înseamnă că n-ai văzut încă joburi la care au aplicat nouă mii şi ceva de persoane… crede-mă, prin toamnă am găsit un asemenea caz, regret că nu am dat un print screen…
    mult succes în găsirea unui job bun!

  2. Februarie 18, 2010 la 5:10 pm

    Job pentru studenti? Pentru ca am auzit si eu de asemenea cazuri(mii de candidati pe acelasi post) dar pentru job-uri mai serioase.

  3. Februarie 18, 2010 la 6:31 pm

    Cred ca 6-7 dintre fostii colegi de liceu lucreaza in call-center. Sunt foarte „populare”, desi daca lucrezi in tura de noapte, esti terminat si asta se vede la facultate.
    Well, good luck!🙂

  4. Februarie 18, 2010 la 9:52 pm

    Spor papushe:P:))… Adica „Vixen studio” chiar e serios?Hmm…

    • Februarie 18, 2010 la 11:07 pm

      Vixen e nimic comparat cu studiourile de care am dat eu!🙂

  5. Martie 22, 2010 la 6:34 am

    Multumesc pentru informatii interesante

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

