Prima pagină > All about J, Viata - teren de joaca mortal > „Pai daca eu vorbesc cu tine si tu ai numai fitze in cap!”

„Pai daca eu vorbesc cu tine si tu ai numai fitze in cap!”


Eu credeam ca astea se fac numai pe hi5 si sub o anumita varsta. „Buna, papuse, nu vrei sa-mi vezi colectia de lanturi?”. Ca dragostea e imprevizibila si se naste de unde nu te astepti, se zice in popor. Si azi face ravagii pe net.

Prin generala auzisem de Mirc. „ASL, pls” si-ti gaseai perechea garantat. Mai tarziu toti s-au mutat pe Messenger. Hi5-ul a nascut cuvintele”Pitipoanca” si „Cocalar”.  Astazi toata lumea socializeaza. Ceea ce cam rau daca ma intrebati pe mine.

Aparent fenomenul nu cunoaste limite si „elegantul si superiorul” Facebook a fost amarnic inselat de niste personaje de tip „il capo di tutii cappi” care s-au sustras regulilor bunului simt si au poluat reteaua.

Daca m-a pus pacatul sa dau accept la persoane necunoscute in post…

De la turci care vorbesc ceva de „your body” intr-o engleza stricata si pana la cocalari sub acoperire care „au succes maxim, non-stop” la femei si daca ii refuzi ai tu sigur o problema, (nici nu esti femeie adevarata de fapt, ce mai!) retelele de socializare isi fac de cap pe net.

Zic 12 noaptea. Zic om bolnav(adica eu) si proaspat jucator de Farmville(adica prins in sentimentul incepatorului imbatat cu funde in primele 5 nivele) care n-are idee de ce nu doarme inca. Zic oameni fara preocupari si cu chef de agatat femei.

„Ciao, bella!”

Sa cresti mare si sa-ti creasca familia, dar ce treaba ai cu mine? Nu ca as fi anti-sociala(in marea majoritate a timpului), dar sunt destul de suspicioasa cand vine vorba de abordari pe net din partea necunoscutilor. De obicei nu raspund, dar pentru ca omul insista de cateva zile zic si eu „Salut” si ma intreb ce vrea.

„Ne cunoastem?” intreb scurt si retoric, gandind ca poate asa ii trece.

„Nu, dar asta nu e impediment.(I-auzi,impediment!) Ne-am putea cunoaste daca ai vrea.”

Rad. Asa, la dublu: rememorand anii de liceu si gandidu-ma daca abordarile de genul chiar functioneaza. Drept pentru care, amuzata raspund cu un „Slabe sanse.” Moment in care individul, frustrat de atitudinea mea de indiferenta ,care ii raneste profund orgoliul, ma trimite direct la Scaraoschi si se ia de originile mele.

Sa ma enervez? Sa rad? Sa-i explic? Sa ignor?

Aleg sa incerc sa-l trezesc. Sa-i explic frumos ca mintea lui debiteaza porcarii si ca reactia mea a fost una normala. De ce vorbesti urat, baiatule? „Pai daca eu vorbesc cu tine si tu ai numai fitze in cap! Te crezi „******”. Sa-mi pun mintea cu el? Arunc o privire scurta pe profilul lui care-mi spune ca provine din minunata Italie, ca e aproape major si ca are prieteni care i se adeseaza cu organul genital masculin.

Moment in care dau Remove Friend. Asa, ca o fiinta superioara ce sunt.

  1. Aprilie 2, 2010 la 7:13 pm

    I absolutely loooooooooooove it! Geez:)) Eu dupa ce l-am intrebat pe un minunat arab daca ne cunoastem, mi-a raspuns ca „probabil ca nu”…eu nemaicontinuand discutia, s-a trecut pe offline. Nici daca esti abordabila nu-i bine, nici daca dai add prima…Bre, ce oameni si barbatii astia…:))

    • simi
      Aprilie 4, 2010 la 7:42 pm

      Au şi ei standardele lor.😀

  2. Roxana Antochi
    Aprilie 2, 2010 la 7:27 pm

    :)))) ooo da! parca imi aduc aminte de vremurile cand imi dadeau oamenii add pe messenger si apoi ma intrebau cine sunt si de ce le-am dat add?! what the f***? tu mi-ai dat add. gahh :))

  3. Razvan
    Aprilie 2, 2010 la 8:26 pm

    Da bre…mai nou si pe facebook se face „schimb de liste”

    Aiurea…mai bine iesi in oras!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

