Prima pagină > All about J, Evenimente in Iasi, Viata - teren de joaca mortal > Cum sa-ti schimbi viata in 6 luni (IASHINGTON 2010)

Cum sa-ti schimbi viata in 6 luni (IASHINGTON 2010)


Cand vrei ceva cu adevarat, cand intr-adevar iti doresti ceva din tot sufletul investesti mai mult din tine decat ai crezut vreodata ca esti capabil . Cand ai un vis, un scop, nu il traiesti in sesiuni de daydreaming. Nu, iesi afara din zona ta de confort si te arunci headfirst in cea mai mare provocare a vietii tale. Fara sa privesti un singur minut in urma.

In ultimele 6 luni am trait in geanta laptopului meu.

Mi-am fortat limitele.

Am stat de vorba cu oameni pe care inainte ii vedeam la televizor.

Am trait alaturi de o noua familie de 13 oameni.

IASHINGTON 2010

Inchide ochii. Let’s start a journey.

Cu totii suntem cu mult mai speriati decat vrem sa recunoastem. Unii se tem de paianjeni, unii de cei din jur si in cele din urma de ei insisi. I was downright frightened to take that step. Mi-a fost frica sa ma cunosc.

Not anymore.

Sa incepem de la inceput. Sa organizezi o conferinta internationala nu e un lucru tocmai usor. Sa pui 13 studenti sa o organizeze e si mai greu de realizat. Nu si cand e vorba de oameni care au un crez atat de puternic in ceea ce fac, incat n-au crezut o clipa ca nu vor vedea rezultatul final, oameni care au facut sacrificii cu zambetul pe buze si si-au infruntat temerile zi dupa zi.

IASHINGTON 2010

Organizata de AIESEC Iasi, IASHINGTON a fost o conferinta internationala organizata sub forma unor traininguri de Comunicare, Leadership si Project Management pentru studenti si oameni tineri. O conferinta care a reunit 60 de participanti din Romania si din Europa si 20 de speakeri de renume, totul in numele dezvoltarii personale si profesionale.

Ce am vrut noi de fapt? Fiecare tanar are aripile lui, noi am dorit doar sa-i oferim acel avant care sa-i arate ca da, poate sa zboare.

Slujba mea aici? Speakers Responsabile. Adica acel om care targeteaza, contacteaza si aduce la conferinta speakerii care vor tine seminarii si workshopuri. Sau care pur si simplu vor povesti despre experienta lor intr-o discutie libera.

Ce a insemnat pentru mine?

6 luni de self-discovery in cel mai pur sens al cuvantului.  Sute de mailuri trimise si un fel de casatorie temporara cu Gmail. Un laptop plin de documente/poze/ foldere intitulate IASHINGTON. Intotdeauna mult prea multi bani cheltuiti. Mai mult timp petrecut cu echipa decat cu propria familie. Emotii puternice si visions of greatness. Confirmari care mi-au dat aripi si refuzuri care m-au facut sa cred ca n-o sa reusim. Sedinte interminabile si dezbateri fara sfarsit. Planificari si sperante in timpul zilei, team-buildinguri si narghilea seara. Factura la telefon intotdeauna prea mare. Timp liber intotdeauna prea putin si idea de-a valma dupa o zi plina. Nopti nedormite si zile intotdeauna diferite. Motive de a fi fericit.

Si apoi conferinta propriu-zisa? 7 zile de vise implinite si stari ireale. Mandria de a intampina speakerii la Iasi. Curiozitatea de pe chipul participantilor la inceputul sesiunilor si entuziasmul de dupa. I did a good job. Teama ca oamenii aceia se vor uita de sus la mine. Bucuria de a descoperi ca sunt la fel de umani, ca au venit acolo pentru a inspira niste tineri. Ca odata au fost si ei ca noi.

Sa afli cum e sa mananci pe fuga, sa-ti faci agenda pe ziua urmatoare noaptea tarziu si cat de mult poate insemna un feedback pozitiv. Sa faci greseli si sa inveti sa-ti cer scuze. Sa intelegi pe deplin ce inseamna sa lucrezi intr-o echipa. Sa-ti faci prieteni din toata Europa si sa nu poti sa crezi cate lucruri ai de invatat de la ei. Sa gasesti contextul perfect in care sa te apropii de oameni. Sa afli ca viata ti se poate schimba in timpul unei singuri batai de inima si ar fi bine sa stii cum s-o schimbi in bine. Ca depinde doar de tine sa-ti faci visele din timpul noptii realitatea din timpul zilei. Si mai ales ca… THE TIME TO ACT IS NOW!

Poate de aceea nu mi-a fost teama sa moderez un eveniment in care se vorbea despre pasiune. Poate de aceea am reusit sa le vorbesc acelor oameni fara sa-mi fie teama, fara sa am un discurs pregatit. Poate de aceea ma simt pregatita pentru orice urmeaza.

Mai departe? Iashington 2010 a avut parte de urmatorii speakeri: Madalin Matica, Ciprian Gavriliu, Bogdan Theodor Olteanu, Dragos Bucurenci, Ostin Mungiu, Mihail Musat, Laszlo Pacso, Valentin Deac, Cristian Dinu, Lucian Ghinda, Ilie Dragan, Gheorghe Plesu, Deniz Senelt, Iulian Olariu, Andreea Marc, Ovidiu Gavrilovici, Paula Vlad, Marius Ghenea, Catalin Stefanescu, Dr. Cristian Andrei.

Intelegi acum de ce vorbesc cu atata pasiune despre IASHINGTON? Realizezi ce schimbare pot face acesti oameni in vietile celorlalti?

Realizezi ce a insemnat pentru mine sa citesc urmatoarele feedback-uri de la participanti?

Jacqueline, you can really be a great leader if you continue on this path.  And not any leader, but an inspirational and motivated one. Have a great life!”

Hey, Jacqueline, guess who?

Vreau sa-ti spun ca eu sincer cred ca te-ai descurcat de minune la IASHINGTON, ai adus speakeri foarte faini pentru care iti multumesc fiindca am invatat cate ceva de la ei. Te-ai descurcat foarte fain la speechuri, esti foarte motivata si chiar mi-ar placea sa te vad trainer( daca si tu ti-ai dori asta) pentru ca reusesti sa atragi oamenii spre tine.”

Indrazneste sa-ti schimbi destinul. Nu lasa pe absolut nimeni sa-ti spuna ca nu se poate.

  1. roxana antochi
    August 4, 2010 la 9:50 pm

    awwwww…. >:D< HUGS! how much? thiiis much!

    • August 6, 2010 la 1:37 pm

      Mi s-au inmuiat genunchii cand ti-am citit biletul.;) Multumesc!

  2. August 5, 2010 la 10:17 am

    Felicitari ! Un event reusit si care sper sa aiba efecte benefice pe termen lung🙂 Keep up the good work and do not forget my only advice : „NOW” (no, not tomorrow but Today)

    • August 6, 2010 la 1:36 pm

      Multumesc frumos! Efectele benefice au inceput deja sa apara.

      That just might be one of the best advice I’ve ever received. Thank you!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

