Prima pagină > Viata - teren de joaca mortal > Stii cine e la capatul celalalt al firului?

Stii cine e la capatul celalalt al firului?


You don’t think it will happen to you until it actually does.

Ora 11 noaptea. Telefonul tatei suna in bucatarie, dar el doarme deja. Raspund.

„Buna, eu sunt George, am sunat la nimereala, vrei sa stai de vorba cu mine?”

„Aaa… trebuie sa ies.”

„Unde?”

„In oras cu niste prieteni.”

E evident o minciuna; stateam in fata laptopului si scriam. Dar are o voce calda si calma. Si apoi ma sperii: la rata sinuciderilor din Romania nu ma pot opri sa nu ma gandesc ca a sunat la un numar la intamplare ca un ultim gest. Poate am o imaginatie prea bogata dar nu-i inchid in nas.

„De unde esti?”

Ezit inainte sa raspund.

„Iasi… dar chiar trebuie sa plec.”

„Ok, ok… nu te tin… Eu sunt din Ramnicu Sarat. Mare distanta.”

Au urmat cinci minute in care eu incercam sa-l conving sa nu mai sune aiurea si am aflat ca are 19 ani si e student la Mecanica. Si nu-i place. Cinci minute in care ii explicam ca lumea nu se plictiseste pur si simplu, ca intotdeauna se gaseste ceva de facut, iar el ma aproba. S-a contrazis de doua ori si am vrut de trei ori sa inchid telefonul. M-a asigurat ca va iesi in oras si o sa lase telefonul in pace.

„Ma bucur ca am dat de o fata.”

„Nu chiar. E telefonul tatei.”

Aparent nu voia sa se sinucida. Cauta doar companie.

„Ia stai… inainte sa inchizi… zi-mi cum te cheama.”

„Diana.”

„Tu faci misto de mine.”

„?”

„Vorbesti serios? (in verva si cu accent de om socat) Chiar vorbesti serios? Deci ma jur, ma jur ca nu zic aiurea… Deci pe fosta mea iubita o chema tot Diana.(se linisteste) Frumos nume.”

„Multumesc.”

„Noapte buna, Diana.”

„Ai grija de tine.”

  1. August 17, 2010 la 8:40 pm

    Ok, unde e punerea în practică a sfatului ăla foarte cunoscut şi popular: „să nu intri în vorbă cu străinii”? Deci chiar eşti obraznică…

  2. August 17, 2010 la 10:23 pm

    Eu zic sa stai pe aproape, o sa revina🙂

  3. August 19, 2010 la 12:35 am

    Sa te aud ca te plangi vreodata ca n-ai o viata interesanta :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

