Imi place pe canapea


Cel mai des. Sau pe masa din hol. Sau langa oglinda. Uneori pe dulapul din bucatarie, alteori pe fotoliu. Si daca ma plictisesc si intr-un colt. Posibilitatile sunt multiple si depind de afinitatile fiecareia…

Nu, nu este vorba de sex. Azi nu vorbim de pozitii, ci de „chestii” mai importante.

In ultima luna Facebook-ul a fost invadat de statusuri in care mai toate femeile pareau sa afiseze cu toata convingerea diverse locuri unde le-ar placea sa faca sex. Simplu si la obiect si fara nici o explicatie, facand toata populatia masculina sa-si puna intrebari si sa faca aprecieri.

Cu fiecare zi care trece, tot mai multe femei cu acelasi tip de  status, tot mai multe intrebari.

Let the controverse to flow! And then tell the truth.

Nu e nici mai mult, nici mai putin decat o campanie de awareness. Cu care sunt vag de acord, dar presupun ca, in unele situatii, ca sa poti face un barbat atent, trebuie sa-i inciti putin imaginatia… si alte lucruri. 

Faptul ca octombrie e luna din an in care se atrage atentia asupra cancerului la san nu va spune nimic? Sau ca anul trecut, in aceeasi perioada, acelasi Facebook era plin de statusuri feminine cu nume de culori?

„I like on the…” se vrea o campanie de atragere a atentiei barbatilor asupra luptei impotriva cancerului la san. Strategie planuita destul de iscusit ( daca e sa consideram ca pe mine m-au intrebat 3 intr-o seara „Ce Dumnezeu e cu status-urile alea?!”), idee centrala mult prea „jucausa”.

„I like it on…”, dragii mei reprezentanti ai cromozomului Y, nu se refera la spatiul unde frumoasa de la 5 si-ar dori sa se iubeasca cu foc, ci la acel loc unde ii place sa-si tina geanta. 

Daca va amintiti, anul trecut acelasi joc s-a referit la ce culoare de sutien ar prefera frumoasele noastre.

Mesajul primit de mine pe Facebook suna in felul urmator.

Last year there was a game that circulated on FB about what color bra you were wearing at the moment. The purpose was to increase awareness about October being Breast Cancer Awareness month. It was a tremendous success and had men wondering for days what the colors on the women’s statuses meant. It was so successful that it even made it to the news!

It’s that time of year again, and this year’s game has to do with your handbag/purse & where you put it the moment you get home. For example, „I like it on the couch”, „I like it on the kitchen counter”, „I like it on the dresser”…u get the idea! This is what you need to do: whatever your answer is, put it on your status with nothing else. Use the wording „I like it __________.” In addition, copy and paste THIS message into all the inboxes of your FB female friends! Don’t put it on your wall or status…just in their inbox. Let’s see if we can drum up as much attention as last year, and keep the guys guessing about what we’re talking about!!!😉

The bra game made it to the news. Let’s see if we women are that powerful again this year!!

REMEMBER – DO NOT PUT YOUR ANSWER AS A REPLY TO THIS MESSAGE; POST IT AS YOUR STATUS! THEN PASS THIS TO EVERYONE WOMAN YOU KNOW VIA THEIR INBOX! :-)”

Imi cer scuze reprezentantelor sexului frumos pentru ca „am divulgat” secretul inainte de vreme, dar cred ca in 3 saptamani aceasta campanie a starnit maximul de interes pe care il putea atinge. Multumesc  pentru ca sunteti interesate de acest aspect, dar mi-as dori un pic mai mult de la voi decat niste statusuri pe Facebook. Pentru ca putem.

Si acum trebuie sa va intreb,domnilor: functioneaza? Acum ca vi s-a revelat ce si cum si v-a trecut febra, va simtiti atentionati? Percepeti durerea acelor femei bolnave si grija celor sanatoase? V-a determinat sa va pese mai mult? Veti lua masuri?

  Acum eu sunt cea curioasa.

  1. Octombrie 22, 2010 la 2:46 pm

    Campanie foarte buna. Nu stiu, insa, daca toate femeile care au dat forward la acest mesaj au facut-o din convingerea ca lupta impotriva cancerului la san.

    Cu alte cuvinte, e clar ca a creat buzz, dar nu stiu cat de relevanta a fost. Cate femei isi vor schimba atitudinea/comportamentul, adica vor merge la control? Cati barbati ii vor incuraja pe sotiile/prietenele lor sa mearga la control?

  2. Octombrie 22, 2010 la 2:47 pm

    *isi vor incuraja sotiile

  3. Octombrie 23, 2010 la 8:48 am

    Asta astept sa vad si eu pe 31: rezultatul campaniei acestea. In cifre daca se poate.

  4. Chup
    Octombrie 31, 2010 la 4:00 pm

    Sa percep durerea pentru ca nu stiu cine a pus statusuri cu subinteles pe facebook? Spune-mi ca glumesti! O campanie smechera dar idioata in acelasi timp. Da, a atras atentia barbatilor si a pierdut-o in momentul in care a inteles toata lumea despre ce e vorba.

    Nu, nu m-a determinat sa imi pese mai mult si nu, nu voi lua masuri. Si nu percep nici grija celor sanatoase. Totul a fost doar o „joaca” din partea multora si sunt 100% convins ca daca ar fi trebuit sa isi puna niste statusuri cu adevarat legate de cancerul la san, numarul femeilor care ar fi facut asta ar fi fost de zeci de ori mai mic.

  1. Octombrie 22, 2010 la 12:12 pm

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: