20.


M-am nascut intr-o dimineata de octombrie, pe la ora 9, martea.  Si azi se fac 20 de ani de atunci.

Nu stiu altii cum sunt si, sincera sa fiu acum nici nu-mi pasa, caci eu, de ziua mea, ma simt ireal de bine o saptamana inainte si una dupa.:) Da, imi place sa mi se ureze la multi ani, imi plac oamenii care-mi zambesc si mai ales cei care reusesc sa formeze un gand din inima.

De ziua mea sunt fericita. De ziua mea imi simt prietenii mai aproape de suflet si visurile mai aproape de implinire.Pentru ca am 20 de ani si sunt prea tanara sa cred ca unele lucruri sunt imposibile.

Pe 23 octombrie  gandesc mult. La toate lucrurile pe care le-am facut in anul precedent, la cat am crescut, la ce am facut bine si la ce am facut rau. Si ma felicit si ma cert in egala masura, si cred cu tarie ca lucrurile vor fi si mai bune de acum incolo. Si multumesc divinitatii si celor din jurul meu pentru ca am ajuns pana aici

De ziua mea imi pun o dorinta, fie ca am tort sau nu. Si nimic, dar absolut nimic nu ma poate convinge ca acea dorinta nu se va implini. Si imi doresc un lucru pe care sa il primesc de la viata si alte 10 pe care sa am puterea sa le dobandesc. Cum imi place mie sa spun:” God, give me health, so I can make my own wealth.”

Si am speranta ca nu ma voi opri niciodata si ca voi da lumii asteia tot ce am eu mai bun. Cred cu tarie ca am venit in lumea asta cu un scop.

M-am nascut pe 23 octombrie, dimineata.

Si am sa fac lucruri mari.

  1. catalina
    Octombrie 23, 2010 la 1:58 pm

    Te-ai nascut dimineata ca sa vezi si tu cat e de frumos sa te trezesti cu soarele scaldandu-ti fata. sa vezi ca e muuult mai frumos decat atunci cand lenevesti pana la 2 dupa-amiaza spunandu-ti ca azi nu te poti da jos din pat, ca ai o zi naspa. Si ai sa faci lucruri mari daca incerci sa te trezesti mereu dimineata cu gandul de a face ceva pe ziua respectiva.
    Ai schimbat prefixu, pastreaza atitudinea. Lucrurile pot deveni frumoase candva.

  2. Razvan
    Octombrie 29, 2010 la 4:55 am

    Sunt convins ca ai sa faci.🙂

    Lume, o sa faca!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

